سنگر داغ عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قلب تنها

هر شب من یک تصمیم می گیرم که من فردا تو را فراموش می کنم

 

اما صبحگاهان که از خواب بیدار می شوم این تصمیم را فراموش میکنم

شب تمام شمع ها را خاموش میکنم

این دل کافی است برای سوختن در یاد شما

اگر دیدی جوانی در جنگل با دل پر از اندوه بر درختی تکیه کرده

بدان او عاشق است و سالها گری کرده

زندگی مثل رود بودن راهی دریا شدن

ای کاش میشد که دو دل در سینه بود

اگر یکی می شکست در زندگی کردن هیچ مشکلی نبود

heart is wrpng.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

حسینی
ساعت10:21---10 دی 1393
مادربزرگـــــم همیشه میگفت :

قلبت که بی نظم زد ،
بدون که عاشقی …

اشکت که بی اختیار سرازیر شد ،
بدون که دلتنگی …

شبت که بی خواب گذشت ،
بدون که نگرانی …

روزت که بی شوق آغاز شد ،
بدون که ناامیدی …

سینت که بی جا آه کشید ،
بدون که پُرحسرتی …

دلت که بی دلیل گرفت ،
بدون که تنهائــــــی …

امروز تو نیستی مادربزرگ ،
امّا …
اما من به همهٔ اون حرفات رسیدم !
ایکاش قبل ِ رفتنت ، چارهٔ این وقتایی که
برام پیش بینی کردی رو هم میگفتــــــی … !




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط صادق علی حسینی در 6:1 | |